السا السا ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عشق ایمان و هانی

حس مادر شدن

1393/1/21 10:17
نویسنده : مامان جون
190 بازدید
اشتراک گذاری

همه چیز با یک حس شروع می شود و بعد با یک آزمایش ادامه پیدا می کنه  .آخه حس مادرانه قوی تر از یک نوار و آزمایش عمل می کنه .یک تلفن به پدر که جواب آزمایش مثبت بود . و شادی نهفته در کلام پدر .

 خوب که فکر می کنم می بینم  خیلی زود بود که اون ازمایش انجام بشودولی یک حس قوی جواب آزمایش را پررنگ تر کرد .شِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے

حالا من بودم  و یک شادی بینهایت که قلب و روحم را دوباره صیقل داده بود .

 حس عمیق به یک نقطه .واقعا به چیزی به اندازه یک نقطه تا این حد می توانه یک آدم  را اسیر خودش کنه .آره این حس به من می گه یکبار دیگه به دنیا اومدم یکبار دیگه متولد شدم با یک زندگی که درون من متولد شده .

من حامل یک زندگی و یک قلب تازه ام .

من مفتخر شده ام که یک زندگی تازه در بطن وجو م شکل بگیره .این افتخار بزرگی است .گمان می کنم که اینطور باشه .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

من می توانم به یک انسان تازه هویت و زندگی بدهم . خدا در درون من یک روح تازه قرار داده که پاک و بی آلایش و عشق به این موجود تازه که از ماهها و بلکه سالها قبل آمده .

خدا با همه بزرگی و عظمتش باز هم معجزه ای را در درون انسان قرار می ده . جالب است که عشق به فرزند قبل از خودش به وجود می آید .

نمی دونم چطوری و نمیدونم این عشق چیه ولی این را درک می کنم که می گویند تا مادر نشوی نمی فهمی حالا می دونم خدا زن ها را بیش از مردها دوست داره .آخه حس مادر شدن خیلی زیباست .خیلی زیبا .چیزی نیست که من بتونم در قالب کلام و کلمه بیان کنم .

بعضی از حالات در این دوران سخت است اما شیرین برای اینکه در پی امیدی داره . 

نی نی نازم دوستت دارم.

 مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)